wtorek, 1 listopada 2016

Piekielny październik

Chłodne dni, deszcze i świat pełen parasolek. Już niedługo z nieba zacznie sypać biały puch, a to już będzie znak, że niedługo Wigilia i Nowy Rok. Witam w pierwszym dniu listopada. Rozsiądźcie się w ciepłych kocykach i herbatą w ręku.

Książki przeczytane w październiku:
-Lśnienie - 162/515 stron (większość stron została przeczytana we wrześniu)
-Król Edyp - 135 stron
-Przebudzenie -  257 stron
-Tajne akcje snajperów GROM - 218 stron

RAZEM: 772 strony

Król Piekieł: Tajne akcje snajperów GROM


Książka odznaczająca się swoją autentycznością, spisana dla upamiętnienia snajperów JW 2305. To była dobra pozycja, która dała do myślenia i przybliżyła tematykę jednostki specjalnej.

Nowe książki w październiku:
-To skomplikowane, Julie Jessica Park
-Dziewczęta z Parasola Danuta Kaczyńska
-Wydziedziczeni Ursula K. Le Guin
-Władcy ciemności Frank E. Peretti

Utwór nawiązujący do październikowego Króla Piekieł.

5 komentarzy:

  1. A ja właśnie pod kocykiem i z herbatą obok :D
    Października do najgorszych zaliczyć nie można :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy ten październik. ;) ja właśnie powoli zmierzam w stronę łóżka, żeby tam zalec z książką, bo coś mnie w kościach łamie, więc wymówka jest dobra. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Władcy ciemności to świetna pozycja <3
    Ja w czasie roku szkolnego mało czytam, ze względu na brak czasu :/

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło <3
    Gabrielle♦♣

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przeczytałabym tę książkę o snajpierach ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Władców Ciemności <3! Niestety mój październik pod czytelniczym względem wypadł dosyć kiepsko. Jedynie ,,Milczenie Owiec" Thomasa Harrisa przeczytałam. Przez mój ,,genialny" plan lekcji w ogóle nie mam czasu na czytanie. Zrecenzujesz Władców Ciemności po przeczytaniu? Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://muzyczne-rozkminy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń