wtorek, 29 listopada 2016

Piekielny listopad

Przeczytane:
-Dziady - 150 stron
-Pochłaniacz - 393 strony / 670 stron
-Hotel dla Samobójców - 83 strony
-Czerwień obłędu - 60 stron
-To skomplikowane, Julie - 315 stron

RAZEM: 1001 stron 

Król Piekieł: To skomplikowane, Julie


Musze nagrodzić tutaj tę książkę, która pomimo swojego bardzo młodzieżowego charakteru, wywarła na mnie duże wrażenie. Chociaż przeczytałam ją jakiś czas temu, nadal wspominam sobie bohaterów i książkową miłość, która do mnie dotarła.

Nowe książki:
Andrzej Dziurawiec Bastard
Rick Riordan Złodziej pioruna

Osiągnięcia:
Nie śmiem nie wspomnieć o książce, w formie elektronicznej, którą otrzymałam od wydawnictwa Novae Res. Pierwszy raz znalazłam się w takiej sytuacji, więc jest co świętować.

3 komentarze:

  1. Czas na mniej piekielny grudzień z Panem Lodowego Ogrodu ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. O, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wynik :)
    Gratuluję także tego e-booka od wydawnictwa!
    Oby grudzień był jeszcze bardziej udany :D
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń