niedziela, 19 czerwca 2016

"Incydent"

Tytuł : Incydent
Autor : Beniamin Tytus Muszyński
Liczba stron: 35


     "Incydent" to krótka gra książkowa, w której wcielasz się w rolę dziewiętnastoletniej dziewczyny na wózku. Twoim zadaniem jest przeżycie opisanej historii polegającej na podejmowaniu właściwych decyzji. Czasem trwania akcji są wakacje w miasteczku u dziadka. Niedaleko znajduje się ośrodek prowadzący badania nad zombie.

Dzisiejszego wieczoru Twój dziadek nie czuł się najlepiej, a po godzinie jego stan zaczął się stopniowo pogarszać. Co gorsza, po ostatniej trwającej niemal dwa dni nawałnicy wciąż nie ma prądu ani łączności. Wiesz, że staruszek szybko dojdzie do siebie, gdy tylko zażyje swoje lekarstwo. Niestety, nigdzie nie możesz go znaleźć. Nie pozostało Ci nic innego, jak pojechać samej do pobliskiej apteki i je kupić. 
 

     Świadome wybory, dobre zapoznanie się z sytuacją i trzeźwy umysł. Tymi rzeczami niewątpliwie powinien cechować się czytelnik zasiadający do tej gry książkowej. "Incydent" to przede wszystkim dobra zabawa z nutką strachu.


     Niestety nie udało mi się dotrwać do końca i zabito mnie po siedmiu rozdziałach. Szczęście w nieszczęściu dla mojej rodziny, która czekała na wolną łazienkę, gdy ja czytałam ebooka relaksując się w wannie. Chcę grać fair play i zasiądę do książki dopiero, kiedy mniej więcej zapomnę swoich wyborów. 

Wydawnictwo: Wydawnictwo Wielokrotnego Wyboru



1 komentarz: