sobota, 16 stycznia 2016

Tagi Książkowe!

Ferie się zaczęły a ja odsypiałam do 13:30 biwak czytelniczy. Stwierdziłam, że z tej okazji zrobię trzy tagi : The Titles Book Tag, Lubimy Czytać Tag i The Name Book Tag.
Nie będą to tylko książki które przeczytałam, ale i te czekające na przeczytanie w mojej skromnej biblioteczce. Do dzieła ;3

The Titles Book Tag

1.Książka o najdłuższym tytule:
 Niewątpliwie jest to " Dziewczyna ze śniegiem we włosach". (29 liter)









2.Książka o najkrótszym tytule.
"Herosi"









3.Tytuł książki, który nie ma zbyt dużo wspólnego z treścią.
Nie znam takiego tytułu :c









4. Tytuł książki, który opisuje treść.
"Łowca z Lasu"









5.Tytuł książki, który mnie intryguje.
"Ember in the Ashes. Imperium Ognia"










6.Wszystkie tytułu z poprzednich punktów w jednym nowym tytule.
Dziewczyna ze śniegiem we włosach, która jest herosem. Razem z Łowcą z Lasu w Imperium Ognia.

Lubimy Czytać Tag 

1.Jaka książka została ostatnio odznaczona jako ‘przeczytana’?
"Metro 2033" 









2. Co obecnie czytasz?
"Hannibal"









3.  Co ostatnio odznaczyłeś/aś , jako ‘Chcę przeczytać’?
"Więzień Labiryntu" 









4.  Co planujesz przeczytać, jako następne?
Niestety będzie to lektura. "Kamienie na szaniec"










5.  Czy używasz systemu gwiazdek?W sumie to nie.

6.Czy bierzesz udział w jakiś tegorocznych challenge’ach?
Nie.(chyba)

7.  Czy masz listę życzeń na LubimyCzytać.pl?
Mam.

8. Jaką książkę planujesz kupić, jako następną?
"Metro 2034"

9. Czy masz jakieś ulubione cytaty na LubimyCzytać.pl?
Jeszcze nie.

10.  Jacy są Twoi ulubieni autorzy na LubimyCzytać.pl?
Rick Riordan i Carlos Ruiz Zafón 

11.Czy jesteś w jakiś grupach na LubimyCzytać.pl?
Nie.

The Name Book Tag

M- "Metro 2033"
A- "Antygona"
R- "Rezydent wieży"
T- "Turyści Sikorskiego"
A- "Antygona"



Nominuje:
Książka od kuchni
KateJ czyta
Puszka Pandory
Natalie Forever
CrushOnlinePL
Rutyna Karola
Daleko od dziś
Luska
iBaginska
Wzburzona woda brzegi rwie 
Julia Michalska 


Możecie sobie wybrać dowolny tag z góry. Zrobić jeden, dwa a nawet trzy. Miłej zabawy. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz