sobota, 12 grudnia 2015

Zaległości czytelnicze #1

    Co miesiąc będę dodawała wpis o moich 'Zaległościach Czytelniczych' w ciągu każdego miesiąca. Kupię książkę, nie zabiorę się za nią w ciągu miesiąca-wstawiam :) Dzisiejsze zaległości są z około roku. Oto one
Pierwszą, najstarszą pozycją jest "GONE:Zniknęli"- Michael Grant. Tom drugi zatytułowany "Głód". Pierwszy tom był bardzo interesujący. Zawsze czytam ją w wakacje, ale w tym roku stanęłam na połowie z przyczyn niewyjaśnionych. Polecam ją każdemu, to może na Ciebie czeka ta sześcioczęściowa seria!

Drugą pozycją jest "Magiczne Drzewo. Gra"-Andrzej Maleszka. Książka była prezentem urodzinowym dla mojego młodszego brata, który jej jednak nie przeczytał. Aktualnie znajduje się na mojej półce i czeka na przeczytanie. Kiedyś widziałam ekranizację tej książki i jestem ciekawa jej treści.

Trzecią książką jest "Łowca z Lasu"-Andriej Lewicki. Książkę kupiłam w moje urodziny. Trafiłam na trzydziestoprocentowy rabat w Empiku *-* Jest to dość fajna postapokalipsa. Nie dokończyłam jej, ponieważ w ręce wpadła mi biografia Gahana (recenzję pisałam w ostatnim wpisie) 

Czwarta pozycja to "Znak Archimedesa"-Janusz Bochenek. Matematyczne przygody chłopca, które dostałam z okazji imienin. Czytałam ją w szkole podstawowej. Miło by było znów ją przeczytać.
Kolejną książką jest "Rezydent Wieży"-Andrzej Tucholski. Pozycja kupiona dość niedawno w małej księgarni za 5zł. Aktualnie czyta ją brat. 

Ostatnia pozycja to biografia zespołu Depeche Mode. "Obnażeni. Prawdziwa historia Depeche Mode"-Jonathan Miller. Pożyczyłam ją od mojej Pani polonistki. Niestety czcionka jest tak niedogodna, że wątpię abym ją zdołała na razie przeczytać.


Po kolejną dawkę zaległości zapraszam pod koniec grudnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz