sobota, 17 grudnia 2016

Książkowy Cyrograf #5


"Starość ma jedną zaletę - nie musisz się bać, że umrzesz młodo."
~Doktor Sen Stephen King
 

"Informacja to władza."
~Doktor Sen Stephen King


"Nie możesz się wściekać z powodu prawdziwego zakończenia. To na sztuczne happy endy powinnaś się wkurzać."
~Hopeless Colleen Hoover 


"Gdyby Bóg posłał cię do piekła tylko za to, że kogoś kochasz, to nie chciałabym spędzić z nim wieczności." 
~Hopeless Colleen Hoover 


"Czasami na nasze decyzje wpływają inne czynniki niż miłość. Na przykład nienawiść. Czasami musisz zrobić wszystko, żeby się jej pozbyć."
 ~Hopeless Colleen Hoover 


"Kiedy człowiek  nie jest pewien, czym jest przedmiot jego nienawiści ani dlaczego go nienawidzi, trudno mu skupić się na szczegółach - po prostu kurczowo trzyma się tego uczucia." 
~Hopeless Colleen Hoover 



"Czasami najtrudniej jest zadać najprostsze pytania."
~Hopeless Colleen Hoover 


8 komentarzy:

  1. Ciekawe cytaty!

    Zapraszam na nowy post, przygotowałam coś naprawdę fajnego!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na cytaty z prawilnej serii, nie będę zdradzał tytułu, ale zaczyna się na P, a kończy na an Lodowego Ogrodu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, ten pierwszy cytat jest genialny *.* Przypomniał mi się teraz taki mem...on szedł jakoś tak: "Nie była bym sobą, gdybym była inna. A kto umarł ten nie żyje" XD
    Natomiast 2 skojarzył mi się z serialem Once upon a time...tam często mój kochany Rumpelsztyk powtarza, że "Magia to władza" W cytacie, jest niby informacja, a nie magia, ale i tak mi się to skojarzyło XD
    # cytat, jest bardzo prawdziwy xD pierwsze co mi tu na myśl przychodzi to te wszystkie książki, które miały sztuczne i ogromnie przewidywalne słodkie zakończenia.
    Świetny post :*
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Tu znowu ja! Tym razem przychodzę do cb z małą reklamą xD Razem z Julką z bloga In the heaven of books stworzyłyśmy wydarzenie, które polegać będzie na tym, aby w 2017 roku przeczytać 73 książki! Wiem ogromna liczba. Dlatego warto sprawdzić czy ci się uda :D Jednak nie chcemy, aby to było zwykłe wyzwanie, dlatego przez cały rok, pojawiać się tam będą różne zabawy, pogadanki, czy konkursy z naprawdę (mam nadzieję) fajnymi nagrodami! Dlatego bardzo serdecznie cię tam zapraszam :)
      https://www.facebook.com/events/1380913855275904/

      Usuń
  4. Hopeless mi się nie podobało, ale muszę przyznać, że cytaty są ciekawe :) King jak zawsze mistrzem :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Colleen Hoover kocham jej książki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne cytaty :D Książki Colleen to skarbnica cytatów ♥

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń