sobota, 14 stycznia 2017

Tag from Hell #6


Razem odlecimy w KOSMOS, oczywiście taki pełen książek i cudownych bohaterów. Przedstawiam Wam Space Book Tag! Zaczerpnęłam go z bloga Agnieszki.

3... 
2...
1...

SŁOŃCE - książka z gorącym bohaterem/bohaterką
Niezaprzeczalnie jest to Holder z Hopeless. Ach, nie znam lepszego bohatera w tej chwili. Brak mi słów, jego charakter mnie zniewala. 

MERKURY - mała, lecz dobra książka
Czerwień obłędu. Sześćdziesiąt stron wystarczyło autorowi, aby rozwinąć świetną akcję i zaciekawić czytelnika. Skromnie, ale za to z zadziorem. 

WENUS - książka z dobrą główną bohaterką
Wieża, której okładka przedstawia Iskrę. Co prawda jeszcze nie czytałam tej pozycji, ale poprzednia część z jej udziałem była oszałamiająca. 

ZIEMIA - dość duża, ale przyjemna
Nie byłabym sobą, gdybym nie wspomniała o książce Metro 2033. Co tu więcej dodawać?

MARS - książka bliska Twojemu sercu
Biografia Gahana, którą czytałam już jakiś czas temu, nadal króluje w moim sercu. Ciekawe dlaczego...

JOWISZ - największa cegła w Twojej biblioteczce 
Nie śmiem wywołać tutaj tylko jednej pozycji, więc będzie to kilka książek, które widnieją niżej na zdjęciu. Może nie są bardzo grube, ale to na razie wszystko co mogę przedstawić.



SATURN - książka nie z tej Ziemi
Jeżeli chodzi o książkę, która wywołała u mnie wszelkie "ochy" i "achy", to są to Ślady, które swoją zwykłością podbiły mi serce. (Jednak pamiętajcie, że w moim sercu nadal króluje Dave Gahan)

URAN - niezła książka z niebieską okładką
Złe dziewczyny nie umierają. Może nie jest bardzo niebieską książką, ale nic innego nie widnieje na mojej półce. Poza tym, jest to jedna z lepszych trylogii jakie mogłam przeczytać.

NEPTUN - najdłuższa seria z całej kolekcji
Niezaprzeczalnie Uniwersum Metro 2033, którego jeszcze nie zdążyłam zebrać. Jak to się mawia, małymi kroczkami do celu. 

Dziękuję za tę krótką podróż. Do swojego statku zapraszam Zu i Kaczuszkę

2 komentarze:

  1. Gdzie złoczyńca którego trzeba przytulić? Gdzie jest PLO ja sie pytam?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na tag :D Co prawda nie znam wszystkich książek, ale od dłuższego czasu mam chęć na "Złe dziewczyny nie umierają" :D

    Zapraszam :)
    https://karolina-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń