poniedziałek, 24 października 2016

Piekielne wyzwanie od Zaczytanego - LBA

Dostałam niedawno kolejną nominację do LBA, tym razem z blogu Zaczytany w książkach. Wydaje mi się, że każdy już słyszał o tego rodzaju wyzwaniach, więc bez większych przedłużeń zapraszam do czytania. 

1.Co aktualnie czytasz?
Zagłębiłam się w historię powstania jednej z lepszych jednostek specjalnych - Tajne akcje snajperów GROM

2.Czy prowadzenie bloga zmieniło coś w Twoim życiu? Jeśli tak, to co?
Blogosfera bardzo zmieniła moje życie. Stałam się bardziej otwarta, poznałam wielu nowych ludzi i tym sposobem znam też ich opinie na temat różnych książek. Prócz tego, jestem na bieżąco z aktualnościami wydawniczymi i wszelakimi promocjami. 

3.Oglądasz vlogi książkowe?
Czasami mi się zdarzy. Najchętniej oglądam Book Reviews by Anita, Abigail Jailette i Totallbooknerd7. Polecam z całego serduszka!
4.Czy wielu Twoich znajomych czyta książki?
Nie. I tym sposobem nie mam zbyt wielu "kumpli" do książkowych rozmów.

5.Opisz miejsce (może być książkowe), do którego chciałbyś/chciałabyś pojechać.
Kto mnie zna ten wie, że moim wymarzonym miejscem,  jako cel podróży, jest Czarnobyl. Pustkowie pełne tajemnic. Ach!

6.Mieszkasz na wsi czy w mieście?
Niestety na wsi.


7.Wolisz polskich czy zagranicznych pisarzy?
Polskich czytam dość mało. Jednak kiedy pomyślę o Adrianie Bednarku i pisarzy z Uniwersum Metro 2033, to trudno jest mi podjąć decyzję. 

8.Ile, mniej więcej, masz nieprzeczytanych książek w domu?
Około 25. 

9.Jaki jest Twój stosunek do lektur szkolnych?
Są beznadziejne, nie kryjmy tego. Quo Vadis nie czytałam, nawet o streszczenie się nie pokusiłam, a jak pomyślę o czekającym przede mną Słowackim to mnie głowa boli. (#teamMickiewicz)

10. Kupujesz w antykwariatach?
Mam swój jeden zaufany antykwariat i czasem zdarzy mi się coś kupić. Na razie mam na koncie jedną książkę z ich asortymentu. klik

11.Będziesz w tym roku na Targach Książki?
Niestety nie... 


Bardzo dziękuję za nominację, ja nie oznaczam tu żadnego blogera, już mi się skończyli. Jednak jeśli są osoby, które czytają ten wpis i są chętne do zrobienia LBA, to zapraszam. Poniżej zamieszczam 11 pytań.

1.Wolisz Mickiewicza czy Słowackiego?
2.Jaki rodzaj książek najchętniej czytasz?
3.Masz na swoim koncie jakąś niezwykłą historię związaną z książkami?
4.Gdybyś miał/miała wybierać między życiem w świecie totalitarnym, a całkiem pozbawionym zasad, jaki były Twój wybór i dlaczego?
5.Wyobraź sobie, że na świecie żyjesz tylko Ty i masz dostęp do wszystkich domów/mieszkań/budynków w promieniu 20km od Twojego obecnego położenia. Byłbyś/byłabyś dobrze ustawiona?
6.Wymieniałaś/Wymieniałeś się kiedyś książkami?
7.Masz możliwość zagrać w ekranizacji swojej ulubionej książki. Jednak okazuje się, że film całkiem odbiega od oryginału. Grasz czy odrzucasz propozycję?
8.Jak wygląda Twoja kolekcja zakładek, o ile takową posiadasz? Podziel się z innymi jej zdjęciem.
9.Jakiego języka obcego chciałbyś/chciałabyś się uczyć?
10.Masz w pokoju jakiś obraz? Co on przedstawia?
11.Z jakim wydawnictwem/firmą chciałbyś/chciałabyś współpracować?



6 komentarzy:

  1. Ja Quo Vadis przeczytałem do połowy i poległem. Teraz akurat czytam książkę Słowackiego ("Konrada"), ale wolę Mickiewicza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo lubię takie posty :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Quo Vadis. Poddałam się po pierwszej stronie! Oglądnełam tylko film, ale niestety nie przypadł mi do gustu :/
    Również jak pani wyżej uwielbiam czytać takie wpisy ;)

    Pozdrawiam
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najchętniej czytam fantasy, kryminały i poezję, choc ostatnimi czasy nieco to zaniedbałam. :(

    Poazdrawiam! :*
    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo lubię oglądać vloga Anity :D niestety na wsi? ja się z tego cieszę :D pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się mówi, wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma :D

      Usuń