sobota, 14 maja 2016

Tag from Hell #2

Tag zaczerpnęłam od Agnieszki 


Anestezjologia - książka, która tak mnie zanudziła, że jej nie skończyłam.
Znak Archimedesa i Herosi. Myślałam, że będą ciekawsze...

Diagnoza - książka, przy której chciało mi się płakać.
Bezkonkurencyjnie - Zbuntowana

Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji.
Ślepa plama!

Dentysta - książka, której szczerze nie lubisz.
Quo Vadis... zmora szkolna.

...Nie ma go/jej już - książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.
Z serii Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy - Klątwa tytana

Operacja - książka, przy której wstrzymujesz oddech, boisz się tego, co się stanie.
Hannibal

Pobieranie krwi - krwawa książka.
Mój ukochany Proces diabła

Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem.
Gwiazd naszych wina

Zawroty głowy - książka ze świetnym wątkiem miłosnym.
Jednogłośnie - Ember in the Ashes. Imperium ognia

Tym tagiem zarażam blogi, które chcą go zrobić. (Podsyłajcie linki, z chęcią poczytam!)

 

4 komentarze:

  1. U mnie troszkę inaczej to wygląda, ale bardzo chciałabym przeczytać "Hannibala". Być może wtedy wpisałabym go na listę ;)
    Dziękuję za inspirację! :)
    http://zaczytana-iadala.blogspot.com/2016/05/medyczny-tag-ksiazkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej nie przeczytałam więc nie wiem o czym mówisz:(

    OdpowiedzUsuń
  3. W Klątwie Tytana chodzi Ci o śmierć B... czy Z...? Bo mnie osobiście chciało się płakać w drugim przypadku :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o śmierć Z... Jednak zginęła "pięknie", chociaż to trochę smutne.

      Usuń